sidan som går vidare har någon redan rivit av



Men, oj, va, något svartvitt? Ehum, ja, i slutet av Foto B-kursen ska klassen nämligen organisera en utställning med tema skräck, och eftersom min lillasyster är en läskig liten 157 centimeter lång person (vet att du läser det här, Emilio) fick jag använda mig av henne. Det slutade dock bara med en massa riktigt psyko/suddiga/sorgsna bilder, och grrrr, vet inte vad jag vill ha för foton! Anywho, första skolveckan är avslutad, och lärarna har redan get oss cirkus sjuhundraåttiotre uppgifter. Nästan. Skönt är det i alla fall att jag redan läst lite mediekunskap och under de lektionerna kan sitta och leta efter recept till mitt projektarbete, haha!
Nepp, sovtime nu, imorgon blir det nog en tur till meine mormor, och på söndag lerduveskytte. Byeeeee!

Kommentarer
Postat av: elina

Sv: Tack så mycket! Åh ja, jag älskar harry potter! <3 du med? :)

2011-08-27 @ 17:17:53
URL: http://loveoriginality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0