i praktiken eller matematiken



Har idag varit en duktig tjej, och fixar saker like a boss. Örebro, say no more...
Anywho, har faktiskt fixat grymt mycket saker som rör skolan idag. För det första bytte jag bort Historia B mot Matte C, kändes bra. För det andra ordnade jag med mina prövningar i Svenska A och Samhällskunskap A, toppen! För det tredje kommer jag förmodligen få läsa Naturkunskap A med min favoritmattelärare, whoop-de-do! (= sarkasm)

Förutom detta bestod dagen av en sovmorgon som inte blev någon riktig sovmorgon och två "lektioner". Först religion, hoppas på att de lektionerna blir intressanta, och sedan fick vi information om projektarbetet som ska göras. Mycket att göra, indeed, men har som tur är redan en liten idé om vad jag vill göra. Kokbok för fattiga studenter, javisst!
Sitter just nu med musik i öronen och en samhällsbok i knäet och pluggar på om EU och Nicefördraget och allt det där, mycket text är det minsann, men vad gör man inte för de där hundra poängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0